maddebabe

26e januari 2012

Kategori: Musik

Hej hej allesammans. Idag gick jag till skolan, efter tre dagar av sängliggande. Hade kör på morgonen, sen ensemble och svenska på slutet! Skoldagen har varit väldigt bra faktiskt, och innehållit mycket skratt, haha! Har mest varit med sanna och mimmi och flummat runt en aning. Jag har varit hemma i en timma eller två, och har bara duschat och ätit lite mellis (mellanmål för er som inte förstår mitt bebisspråk), och nu slötittar jag på top model samtidigt som jag sitter vid spotify och skriver detta! Urk, hur kan jag egentligen kolla på top model?! Det är ju faktiskt värdelöst, måste byta snabbt. Iallafall, imorgon är det fredag och vi höres imorgon helt enkelt! puss

benny benassi, gary go - cinema (skrillex remix)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: