maddebabe

22a januari 2012

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Igår vaknade jag hemma hos thomas och det var total snökaos ute! Jag åkte in en snabbis till stan och sedan hem till lilla fina rävlanda där det var ett vinterland, äntligen! På eftermiddagen åkte jag och signe till bollebygd för att köpa ingredienser till våran goda pizza (mozarella, soltorkade tomater, pesto och basilikum), godis och cola. När vi hade ätit oss mätta på pizza och satt och mölade godis och snacks ringde henke och ville att vi skulle åka till hindås för att gå på fest. Vi skulle fira axel som hade fyllt arton tidigare i veckan. Förväntningarna sprack ganska så rejält när vi kom dit, det var inte mycket folk och ganska stelt faktiskt. Men sen kom det lite mer folk och jag och signe pratade med människor som man inte hade pratat med på ett bra tag. Överlag var det en helt okej kväll, och det var kul att catcha up med gammalt folk. När vi kom hem slängde vi oss ner i sängarna och åt godis framför filmen marley och jag. Nu har jag varit hemma ett tag och ätit middag osv, och om en stund ska jag gå till bussen för att åka hem till min älskling! Tack alla inblandade för en trevlig helg, och speciellt till signe! pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: