maddebabe

17e januari 2012

Kategori: Bilder

Mina ursäkter radar upp sig fint nu för tiden.. Men förlåt igen! Uppdateringen har varit kass återigen, men det är för att min dator är i skolan och har inte haft en dator i närheten helt enkelt. Men ni har ju bara missat en dag, så det gör väl inte så mycket. Igår var det måndag och skolan (helvetet) började igen. Det flöt väl på bra så sätt, men ni förstår hur jag menar. Dagen idag har också varit helt okej faktiskt, vi började dagen med att kolla på film i kulturhuset. Det var en dokumentär om graffitikulturen, vilket var sjukt bra och intressant. Innan filmen började så gick jag och sanna till cafét och köpte med oss varsin te och kaffe. På våran håltimma gick jag och sanna och sov i vilorummet i över en halvtimma, och efter våran powernap kände jag mig febrig, förkyld och hade huvudvärk så det kändes inte så värst bra faktiskt.. Nu är jag hemma dock, och har bara tagit det lugnt hittils. Jag funderar starkt på att åka iväg till landvetter och sola (har aldrig solat solarium i hela mitt liv, lääääskigt), men jag har för mig att det finns ett solarium i hindås som ligger närmare, men hittar ingenting på internet. Kan hända att jag struntar i hela den idén idag, eftersom jag som sagt inte känner mig helt hundra. Men vem vet, kanske känner mig mycket bättre efter att jag har fått äta middag.. pussssssssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: