maddebabe

14e januari 2012

Kategori: Musik

Hello! Matteprovet som jag skrev igår gick bra, men kunde säkerligen gått lite bättre. Åkte tillbaka hem till thomas efter skolan, och sen på eftermiddagen hämtade pappa upp mig och vi handlade och sådär. Senare på kvällen åkte jag faktiskt hem till thomas igen... Jag måste sluta åka hem till honom bara för att jag har tråkigt hemma, skäms! Pappa kom till tahult och så körde jag till partille därefter. Jag övningskörde i partille, jonsered, sävedalen osv, sen åkte jag till borås och så åkte vi till citygross, och sen körde jag hem igen! Jag har kört i över tre timmar idag, helt sjukt. Men det är så roligt att köra bil, men på slutet blev det lite långtråkigt faktiskt. Nu har pappsen och jag precis ätit tacos, och jag är mätt som en plätt! Om en timma eller så kommer min goseplutt hit, så ska vi ha lite familjemys osv med godis, cola, chips, nachos och guacamole mm, gotttt! Är det lördag så är det.  Vi ska mysa med film också, jag och pappa köpte filmen shutter island förut. Jag har dock sett den innan, och den är hur bra som helst! Hoppas ni har en fin helg mina fina läsare, pusssss!

boyce avenue, we found love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: