maddebabe

3e februari 2012

Kategori: Allmänt

Hejhej! Igår var vi lediga från skolan så då åkte jag och thomas in till göteborg för att fira våran halvårsdag. Vi åt på en restaurang som hade verkligen jättegod mat (restaurang sunwall) sen gick vi på bio och såg filmen 50/50. Den var hemsk och tragisk, men samtidigt ganska komisk. Vi hade alltså en toppenkväll! Sen sov jag hos min babe. Idag däremot var vi inte lediga, utan jag gick upp vid sjutiden för att ha en enda lektion, ovärt haha! Men jag pratade med skolans syo om indvalen i tvåan, så det var ju bra så sett. Kändes otroligt skönt faktiskt, nu vet jag vad jag ska välja i både tvåan och trean, och i tvåan blir det stresshantering. Jag behöver nog det, för att kunna balansera vardagen mer. Jag har ju migrän och ångestattacker som har med skolan att göra, så stresshantering känns bra för min del. Och i trean blir det matte 2 som gäller.. Inte så roligt, men det behövs ju. Iallafall, just nu gör jag en köplista inför imorgon då jag ska ha tjejmiddag! Jag har ju fyllt år i veckan så några tjejer från klassen och mina "gamla" vänner kommer över på middag och dessert och sådär, sen kommer det lite mer folk tror jag. Roligt ska det bli iallafall. Nu ska jag fortsätta med listan, och sen storstäda på rummet och i huset...
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: