maddebabe

29e februari 2012 - sju månader ♥

Kategori: Bilder

Hallå där! Jag åkte till skolan igår på eftermiddagen ändå, var tvungen att repa med "bandet". Det gick faktiskt ganska bra, har ju ändå konsert snart så då är det ju ett bra tecken att man kan låtarna.. På kvällen åkte jag till träningen, och det blev inte som jag hade tänkt mig. Jag var med och tränade ändå, och rev givetvis upp min sträckning igen. Min höft tar död på mig just nu. Iallafall, idag är det onsdag och den värsta dagen på hela veckan, skolmässigt. Annars är det en ganska bra dag, jag och thomas har sju månader ihop idag! Helt galet, känns som det inte alls är så längesen vi träffades och blev tillsammans..

Just nu är jag i skolan, och mår inte alls bra. Har huvudvärk, ont i magen och småförkyld. Haha orkar inte med mer och min kropp, den ballar alltid ur! Men jag måste vara här hela dagen, har bara två lektioner kvar sen ändå, varav ett prov väntar också.. Men det borde väl gå bra kan jag ju tycka. Sen får jag se hur jag spenderar kvällen, jag hade ju helst varit med min älskling! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: