maddebabe

luciastress

Kategori: Allmänt

Hallå där! En trött och sliten Madeleine som skriver nu. Jag kom hem från skolan för en timma sen ungefär, lååång dag med håltimmar och skit. Gjorde middag när jag kom hem, stekt ägg och en mumsig sallad. Denna veckan har jag börjat mitt nya liv och har inte ätit någon skit alls i stortsett (kärleksmumsen räknas ju tyvärr också bland skit). Därav den nyttiga middagen.
 
Jag har precis letat upp lucianattlinnet inför morgondagens luciatåg, fick panik när jag inte hittade det först. Dum som jag är så har jag ju inte tänkt på det tidigare liksom.. Men nu är den framme iallafall! Jag tänkte kolla på julkalendern nu innan träningen börjar, sen måste jag verkligen sova! Klockan ringer vid fyra imorgonbitti, ajajaj, ska vara i skolan vid sju (?!) för att repa inför luciatåget.. Livet som estetare är hårt ibland alltså. Efter skolan ska jag ju göra riskettan, så är hemma runt åttatiden imorgon. Alltså, dagen blir över tolv timmar lång (6.00-19.00). Men jag klagar inte, är riktigt taggad inför riskettan och att börja med körkortet på riktigt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: