maddebabe

året 2012

Kategori: Allmänt

2012 har nog varit det mesta turbulenta året jag har varit med om. Jag har fått uppleva kärlek på riktigt, någonting av det bästa jag har varit med om. Jag ångrar ingenting. Jag har fått vara med om hjärtesorg, men det var en erfarenhet och har gjort mig till en starkare människa. Jag har varit tvungen att dra till drastiska åtgärder som har både gynnat mig, men även fått mig att må dåligt. Jag har varit med folk som har betydit mest för mig, men även förlorat vänner som inte klarade sig i det långa loppet: de var inget att ha. Jag har varit på festivaler och haft det sjukt roligt. Skapat nya kontakter som har blivit mina bästa vänner. Jag har förlorat nära och kära, som jag hoppas har det bättre nu, vila i frid ♥.
Jag har börjat tvåan på gymnasiet, det har varit jobbigt och roligt på samma gång. Jag har mått riktigt dåligt, samtidigt som jag aldrig har skrattat såhär mycket och varit såhär lycklig. 2012 var ett vemodigt år, och jag tar med mig alla erfarenheter till 2013 och blir en bättre människa. Jag tror inte på nyårslöften, tar istället vara på erfarenheterna jag varit med om.
 
Jag hoppas att kvällen blir oförglömlig och vi firar alla händelser i det gågna året, bra som dåliga, för allting kommer bli bra till slut, du ska se att allting ordnar sig! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: