maddebabe

3e december 2012

Kategori:

Redan december.. Året har flygit förbi! Känns inte som det var alls längesen jag var i flen med dåvarande pojkvän och firade nyår och träffade härliga människor.. 2012 har varit det värsta året på länge, jag välkomnar 2013 med öppna armar!

Helgen såg ut såhär: i fredags åkte jag och signe in till stan och mötte hvitfeldtskamänniskorna, och drog på någon lokalfest. Blev standard fyllekäk på burger king såklart. Signe och jag drattade hem vid tretiden. I lördags blev det soffläge hela dagen, kollade på julkalendern och åt lussebullar och pepparkakor osv. Igår söndag var det soffläge igen, så brukar mina helger se ut nuförtiden.. Men på kvällen var jag hos ali en stund också, soffläge där med alltså.. Nu är jag påväg hem från skolan (tidig dag) och ska hem och plugga gärnet, men först kolla på julkalendern!
puss



den bästa jullåten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: