maddebabe

6e augusti 2012

Kategori: Bilder

Hallåå! Haft en bra helg? Det har åtminstone jag haft! I fredags satt jag ju ensam till stor del av kvällen, men sen kom henke + flickvän ett tag. I lördags blev det en snabbvisit till stan och där träffade jag signe bland annat. På kvällen blev det fest hos signe! Det var en riktigt lyckad kväll, och jag hade sjukt roligt. Natten/morgonen var mindre rolig dock, haha! Efter tre timmars sömn så rensade vi huset. Sen tog jag, joel, signe och emma en tur till pizzerian. Dör så gott det var! Haha, sen däckade jag i min säng. Sist men inte minst: jag storstädade hemma hos kusinen. Hon är bortrest och jag får låna hennes lägenhet under veckan och ta hand om hennes djur oså, så självklart får jag städa också.. Rent och fint ska det bli. Ikväll är jag inte helt säker hur det blir, men antagligen kommer en kompis hit! pussss
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: