maddebabe

3e augusti 2012

Kategori: Bilder

Hallå! Igår grillade jag som sagt hos min kusin med lite nytt och spännande folk. Eftersom jag var/är sjuk så stannade jag inte så länge dock. Idag har jag inte gjort alls mycket. Sovit och kollat på film (hamilton, i nationens intresse) och sen åkte jag med mamma och therese till bollebygd. Vi fick köpt med oss sushi hem så det fick bli dagens middag! Nu däremot är jag hemma hos kusinen i min ensamhet och gosar med hennes kattisar och äter choklad, hehe.. Min syster har kastat ut mig ikväll så jag kommer spendera kvällen/natten här.. Imorgon ska jag nog ta en snapp tripp till stan och kolla efter en sak, sen blir det partaj på kvällen! Jag är riktigt taggad faktiskt, det kommer nog bli en rolig kväll.. Sen har jag lärt mig av mina misstag att inte ha för höga förväntningar heller, men det känns bra! Nej nu blir det nog lite jersey shore faktiskt ;)
pussssss
 

springsteen
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: