maddebabe

27e augusti 2012

Kategori: Bilder

Äntligen är den bästa dagen på veckan här, måndag! (Jag hoppas ni hör min sarkasm när ni läser den meningen).

Började klockan åtta idag, inte alls skönt eller behagligt. Engelska i närmre två timmar med en lärare jag verkligen ogillar. Men resten av dagen gick väldigt bra, och fort också för den delen. Är så glad att jag har mina klasskompisar, det hade inte funkat annars. De bara sprider massa glädje och motivation! Jaaaaaja, var hemma ganska sent på eftermiddagen, och direkt när jag kom hem så pluggade jag! Min ambition inför tvåan är att satsa mer på skolan och anstränga mig mer, och det ska jag banne mig göra! Så jag var väldigt nöjd med mig själv som läste ungefär trettio sidor naturkunskap när jag kom hem. Efter det har jag städat rummet, spelat musik osv, tvspel, tagit det lugnt helt enkelt. Nu är jag nyduschad och lade mig precis i sängen, och ska sova! Imorgon blir det en tidig morgon med, men jag slutar iallafall tidigt på förmiddagen. Underbart.
pussssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: