maddebabe

25e april 2012

Kategori: Bilder

Godmorgon! Idag börjar jag inte förräns halv tre (?!) så jag kunde ta sovmorgon, och det var riktigt underbart. Jag har sovt närmare 9 timmar, och min förkyldning känns faktiskt mycket bättre. Min förkyldning kom väldigt olägligt, då serien startar i helgen och då måste man ju vara med! Men som det ser ut nu så borde jag vara frisk tills dess. Wiie!

Jag har precis tagit en varmdusch, härligt! Sen ska jag ta bussen in till stan och ta en fika med Ida och lämna lite grejer som hon glömde här i helgen. Det blir nog så att vi sitter och pratar om sommarens planer, haha. Jag är som sagt riktigt taggad inför sommaren. Planerna än så länge är att jobba på ullevi, jobba som fotbollsledare och sen dra på peace&love då.. Sen får vi se hur det blir! Men mycket sol och bad har jag planerat in, hehe. Nu ska jag fortsätta äta min frukost här, pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: