maddebabe

24e april 2012

Kategori: Bilder

Hallå där. Igårkväll kom thomas hit och vi myste framför star wars med familjen, haha. Jag och älsklingen somnade inte förräns vid tvåtiden igår på grund av lite olika grejer, vissa saker som är lite jobbigare och vissa som inte är det. Men idag känns saker och ting mycket bättre iallafall. Idag fick jag skjuts till skolan av min prins, och hade nationellt prov i svenska. Det gick nog ganska bra faktiskt, kändes så åtminstone. Jag tänkte åka hem efter provet, eftersom jag är galet förkyld. Men jag var kvar, och kollade på någon tecknad sexfilm med klassen.. Haha, wtf liksom. Efter det var det en föreläsning och sen slutade jag. Härligt härligt. Efter skolan har jag inte gjort så mycket faktiskt. Pratade med ida ett bra tag, om sommarens planer och peace & love! Gud så taggad jag är inför det, kommer nog bli riktigt roligt. Sen så har jag bara kollat på fotbollsträningen, och nu är jag hemma med elin! Nu ska jag nog ta och kolla någon film eller något, och kurera mig i sängen. Det enda som fattas nu är min älskling, som jag saknar jättejättemycket...! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: