maddebabe

19e september 2011

Kategori: Bilder

Nämen hallå hallå. Slänger iväg ett inlägg såhär på kvällen. Skoldagen rullade på bra, slutade dagen med idrott. Var rätt chill ändå, hade orientering så vi gick runt i skogen bara. Jag var hemma vid fyratiden och hann inte göra så mycket innan jag skulle iväg på fotbollsträningen, som gick ganska bra faktiskt. Då är det alltid lite roligt! Har ju egentligen tränig på onsdag också, men då har skolan insparksfest i stan så skippar faktiskt den träningen. Sen jag kom hem från fotbollen så har jag pluggat lite vid datorn. Vi ska göra en film om oss själva på moviemaker, så jag har lärt känna programmet lite och gjort ett kärleksbildspel typ. Jag tycker den är jättefin, men gör dock så att jag saknar min pussgurka! kärlek till er alla fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: