maddebabe

3e oktober 2011

Kategori: Allmänt

Hallå där. Fullspäckad dag, skola från 8.00-15.00. På den sista lektionen hade vi gympa där vi skulle springa två kilometer så snabbt vi kunde, så jag var vääääldigt svettig när jag var klar. Då ska man självklart sitta på en buss och trängas med typ 1000 andra personer.. Och när man kom hem så var det bara en timma kvar tills träningen började, så tog faktiskt en powernap på en halvimma eller så. Nu efter träningen har jag pluggat lite piano, och skrivit lite på min engelskanovell som ska vara inne på onsdag (?!). Vet ju vad den handlar om och så, men det är jobbiga är ju att hitta på en tvist.. Får se hur detta slutar. Men om en halvtimma ska jag ta bussen till thomas, och ska försöka skriva lite på bussen och hemma hos honom. Sen har jag ju hela eftermiddagen på mig imorgon med :)
hörs imorgon alla fina, pussss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: