maddebabe

17e oktober 2011

Kategori: Bilder

Jag, emma och pappa åkte och hämtade thomas igår (jag körde!), och så körde emma hem oss allesammans. Vi hyrde film, åt pizza och andra onyttigheter hemma hos emma. Senare på kvällen gick jag och thomas och la oss, men jag vaknade mitt i natten för att jag kunde inte sova på grund av kramper i magen. Låg och kallsvettades i sängen och bara hade ont. Men envisades med att åka till skolan ändå, men kramperna och illamåendet kom tillbaka så jag vände hem igen.. Nu har jag fått sova lite, och det känns iallafall en aning bättre. Kanske är magsår jag har, det är väl sånt man får typ av stress och sånt? Jaja, ont gör det iallafall. Jag ska nog lägga mig i soffan ett tag till, och ta det lugnt. Ska också försöka få lite pianospelande gjort innan vi har lagmöte ikväll. puss


me right now!

Kommentarer

  • Martina säger:

    Kramper i magen och illamående låter som magkatarr. Det är vad man får innan det blir så allvarligt att man får magsår. Men det är bara att gå till läkaren så kan de skriva ut medicin som gör att du inte får lika ont.



    Men du får väl hoppas på att det inte är magkatarr för det suger verkligen att ha magkatarr... Haha!

    2011-10-17 | 20:33:15
    Bloggadress: http://martinastahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här: