maddebabe

och du som gått vid min sida, säg mig, verkar jag tyngre nu?

Kategori: Musik

Träningen gick bra förut faktiskt, var ganska jobbigt bara. Men men, det är smällar man får ta. Därför skippade jag faktiskt yogan ikväll, var alldeles för trött för det. Var ju redo för sängen direkt när jag kom hem typ. Jag har därför bara tagit det lugnt efter fotbollen, bara suttit vid tvn, haha! Kollat olika serier, såsom glee och grey's anatomy. Men nu sitter jag och kollar på beck: mannen utan ansikte med mamma, pappa och farbror stefan med en kopp te! Känns inte jättebra med att skolan börjar imorgon också, fyfan. Känns som att nu har man ingenting att se fram emot, jullovet känns jättelångt bort tyvärr. Men det är ju lite mer än en månad bara, så det borde gå snabbt. Nej, nu ska jag snabbt springa och kissa innan beck börjar igen, haha! pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: