maddebabe

21a november 2011

Kategori: Bilder

Nu är måndagen här. Fyfan säger jag bara. Jag var jättetrött imorse som vanligt, det är helt galet hur morgontrött en människa kan vara. Men dagen har flytit på bra ändå, trots migränanfallet jag fick nu på eftermiddagen. Därför behövde jag inte vara med på idrotten och fick faktiskt åka hem, tack så mycket kära gympalärare! När jag väntade på tåget träffade jag martina så satt och pratade med henne hela resan hem, väldigt trevligt! Nu har jag placerat mitt arsle i soffan med cola och chips faktiskt.. Ska försöka vila lite, och sedan plugga. Jag hade egentligen tänkt gymma ikväll (första gången någonsin) men får se hur det blir med huvudvärken och att tiden ska räcka till.. We'll see, we'll see. Vi höres ikväll! pusssss


bild från saltholmen i somras med tjejerna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: