maddebabe

20e november 2011

Kategori: Allmänt

Hej där. Hatdagen är här tyvärr, jävla söndag. Iallafall, tänkte uppdatera er lite med vad jag har haft för mig i helgen. Igår åkte laget in till borås, där vi spelade laserdome! Jag har aldrig spelat det innan, men det var sjukt kul. Men jävlar vad varm man blev! När jag kom hem igen var jag tvungen att stressa med att göra mig iordning för bowling och middag med familjen blom. Det var jättetrevlig och kul att bowla, men jag sög på bowlingen. Det är helt sjuk hur dålig jag är egentligen. Men men, jag hade iallafall trevligt! Imorse vaknade jag hos killen, och sen hämtade pappa mig så övningskörde vi ett tag. Jag skippade alltså träningen idag, men känner mig inte helt hundra än. Känner fortfarande av febern och förkyldningen... Nu däremot måste jag plugga engelska, har en uppsats som måste vara inskickad senare under kvällen. Ha en fin söndag allesammans, pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: