maddebabe

8e maj 2011

Kategori: Allmänt

Blev inte som tänkt igår. Eller på ett sätt så blev det ju det. Istället för att åka till hindås så åkte jag på fest i bollebygd med några kompisar. Var där i några timmar, och istället för att åka hem så åkte jag till hindås och spenderade natten där. Var hemma vid halv två i förmiddags och då var det att snabbt packa fotbollsväskan och slänga i mig mat. Åt något för mycket. Ingen bra kombination att vara bakfull och mätt, när man ska spela match. Fast vi vann ju ändå, som tur var. Jag var värdelös hela matchen, och vi var väl inte i toppform direkt. Stannade kvar där en timma med emelie, för att sedan kolla när herrarna spelade. Det gick också bra för dom, och dom vann med 4-3 tror jag att det var. Fyfan, jag har sån jävla beslutsångest också.. Vet fan inte vad jag ska göra alltså. AAAAH!

Iallafall, efter en lång dag ska jag bara ta det lugnt framför datan nu, innan det är dags att göra sig redo för morgondagen.. Vill verkligen inte att det ska vara måndag imon, haha!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: