maddebabe

3e maj 2011

Kategori: Bilder

Hej där! När jag vaknade imorse hade jag jätte, jätte, jätteont i min mage! Men envisades med att gå till skolan ändå. Det visade sig att det inte var ett smart drag, eftersom det bara blev värre. Så jag gick hem igen. Jag var inte i skolan förra torsdagen, men det var för att jag hade feber och nu har jag något fel med min mage. Nu när jag har varit hemma har det inte varit för att jag inte orkar vara i skolan, som det brukar, utan nu har jag haft riktiga anledningar. Men kropp är helt ur funktion för tillfället! Fattar inte grejen riktigt.. Tror jag är hypokondriker eller nåt, haha! Men ska iallafall åka till vårdcentralen eller ungdomsmottagningen imorgon och höra vad som kan vara fel. Iallafall, har försökt sova sen jag kom hem men gick inte jättebra (då jag hade ont hela tiden, i alla lägen). Har försökt äta lite nu, gick inte heller jättebra. Men sitter iallafall med en kopp kaffe och den går ner i magen sakta men säkert. Nu ska jag mysa med lite true blood, hehe ;)

puss / sjuklingen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: