maddebabe

21a maj 2011

Kategori: Bilder

Drog in till stan efter skolan, med signe, nora och tove. Signe köpte presenter till sin kusin, och jag köpte min jumpsuit. Är dock lite fundersam över den, men tror nog att jag behåller den. Den är tjusig och så jävla bekväm.. Jo jag ska inte lämna tillbaka den, som jag funderade på. Efter shoppingen fikade vi, sen drog vi till liseberg där det var sjukt mycket folk! Hade det jättetrevligt, verkligen. Maggio var sjukt bra live! Helt otroligt vilken röst hon har, älskar den. Låtarna är väldigt fina ockå, har faktiskt inte lyssnat så mycket på hennes musik innan.. Men bättre sent än aldrig.

Efter konserten gick vi till korsvägen i tron om att vi skulle åka hem. Men där träffade vi lite folk som skulle på en spontanfest så vi följde med dem. "Festen" var skittråkig, så vi gick till ett fik o satte oss där och pratade oså. Sen tog jag bussen hem, där jag stötte på lite folk jag kände. Slutade med att jag spenderade natten i hindås faktiskt.

Kom hem några timmar sen, och har hunnit med att duscha typ.. Och provat jumpsuiten ihop med skorna som jag ska ha på skolavslutningen. Då blev det helt plötsligt mycket snyggare! Softar lite nu, och sen ska jag upp och kolla på fotboll! :)

bild från spanien 07

Kommentarer


Kommentera inlägget här: