maddebabe

torsdag

Kategori: Bilder

Fick lite plugg gjort förut faktiskt. Läste igenom religionen en gång, och konsumentkunskapen. Ekonomi och sånt är inte min grej. Får panik när jag tänker på att man ska växa upp, skaffa jobb och betala sina egna räkningar. Jag kommer hamna hos kronofogden direkt.. Just det ja, kom även på att vi har engelskaprov imorgon. Bra där madde, väl förberedd..

Åkte med mamma till bollebygd förut. Köpte massa onyttigt: pizza, cola, godis, choklad och annan skit. Gott! Men det är ju bara så underbart, även om det är riktigt onyttigt och dåligt för kroppen. Men bra för själen :)
Nu softar jag med musik och godis, och kollar på bloggen tattoologist och blir riktigt sugen på att tattuera mig. Önskar bara att man hade åldern inne, men sen så! Då jävlar ska jag skaffa mig en massa fina, söta små tattueringar!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: