maddebabe

take my lips, and make them yours

Kategori: Bilder

Nationella gick rakt åt helvete. Jag har tur om jag ens får G.

Förövrigt har det varit en bra dag. Soligt och vackert! Efter provet tog jag, emma och signe en promenad upp till tempo i solskenet. Jag köpte min efterläntade cola och några klubbor att suga på. Var inte med på gympan, har lite ont i foten från matchen i söndags fortfarande. På fysiklektionen jobbade vi med vårat arbete om hållbar utveckling. Har kommit ganska långt faktiskt. Iallafall, nu tänkte jag kolla klart på paranormal activity innan träningen. Sen när jag kommer hem ska jag försöka pallra mig ut genom dörren och dela ut newbody paket och samla in lite pengar. Sen ska jag spela massa piano, och öva inför intagningsprovet imorgon på hulebäck. Hoppas verkligen det går bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: