maddebabe

it's good night

Kategori: Allmänt

Blev en bra kväll trots allt. Henke var här vid åtta, och jag och familjen åt lite pizza innan dess. Jag hade även hyrt film och köpt cola och chips till henke och mig, som plan b typ. Men istället åkte vi till axel i hindås, där coffe, hellström och max var. En myskväll med lite god dricka, spel och film. Myspys. Kom nyss hem och ligger just nu i sängen med den överblivna colan och grillchipsen, och ska chilla ett tag med musik. Tills jag blir trött iallafall. Får inte heller glömma av att ställa klockan på elva imorgon, ska upp och träna vid halv ett nämligen. Utomhus.. Brukar vanligtvis träna inomhus på lördagar. Jaja, blir nog rätt kul ändå. För en gångs skull känner jag mig lite taggad inför ett träningspass, och jag är redigt taggad inför årets första träningsmatch på tisdag mot örby. Det blir på konstgräs så jag får använda mina nya grässkor, yaay!

puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: