maddebabe

godnatt då

Kategori: Bilder

Soft dag. Efter träningen gjorde jag som jag hade planerat, gick och lämnade ut newbody paket. Fast alla som hade köpt var självklart inte hemma, så får dela ut imon med. Självklart så missade jag också premiären av greys anatomy. Jag får hoppas att jag är hemma så att jag hinner se reprisen på söndag, har nämligen match. Nu på kvällen har jag inte gjort så värst mycket, slöade framför tvn och kollade på bad boys. Ligger nu i sängen och har tagit några roliga bilder. Har upptäckt att det kanske är dags att måla om mina naglar.. Och svaret till varför jag är uppe såhär sent är att jag har sovmorgon till tio ungefär. Ska försöka hinna med tolvbussen till mölnlycke för att göra intagningsprov imorgon. Kan ju ta en senare buss om jag känner för det. Göttans!








godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: