maddebabe

6e mars 2011

Kategori: Bilder

Det blev en mysdag igår. Min kusin emma kom hit på eftermiddagen, och på kvällen åkte jag och mamma och lämnade henne. Sen var jag med emma och frida hela kvällen. Kollade på film, åt chips och cola, och pratade typ. Men jag somnade i fridas soffa och hade därför stora problem med att sova sen.. Somnade alltså vid halv fem någongång, och vaknade vid ett. Jag har bara kollat på film nu på förmiddagen, och ska snart börja göra mig iordning. Ska nämligen på bio med frida och emma ikväll, vi ska se filmen min låtsas fru. Ska tydligen vara väldigt bra, sen så är ju adam sandler med i den och han är ju en utav de bästa.



Kommentarer

  • Jessica säger:

    Den är filmen är den bästa på länge! & att Adam Sadlar och Jennifer Aniston är med i den är ett stort + ! :)

    2011-03-06 | 17:06:09
    Bloggadress: http://jessicaatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här: