maddebabe

30e mars 2011

Kategori: Allmänt

Hallå! Hade ställt klockan på halv sju imorse, men lyckades stänga av den.. Vaknade över en timma senare, lyckat! Men var otroligt skönt att få sova lite extra. Stefan (morbror) körde mig och emma till skolan, så att jag hann äta frukost oså. Väldigt snällt, och väldigt skönt! Något som var mindre skönt var att jag vaknade med huvudvärk, och den har suttit i hela dagen tyvärr. Så blir det när man lider av migrän. Därför skippar jag träningen ikväll. Ska istället försöka skriva lite på religionsarbetet och läsa igenom musiken inför morgondagen. Iallafall, såg nyss på filmen i taket lyser stjärnorna i soffan. Väldigt fin film! Det var otroligt skönt att bara få ta det lugnt när jag kom hem från skolan. Är helt sjukt trött på dagarna. Jag ska försöka lägga mig i tid ikväll också. Jag är helt värdelös på det. En dålig vana.. Lägger mig aldrig tidigare än klockan tolv nu för tiden.

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: