maddebabe

lördag

Kategori: Bilder

Blev ingen restaurang för min del. Först ställde jag inte mina planer helt, och tänkte istället åka till bollebygd. Men missade självklart tåget och så var det ju typ ingen som skulle dit. Så tänkte att då åker jag till tahult istället, till killkompisen. Men då säger han att jag inte behöver vara där förräns vid tio, vilket var typ fem timmar senare. Men åkte dit vid nio istället, och fick då reda på att jag var ensam tjej bland 10 killar i 20års åldern typ.. Men inte mig emot direkt, haha! Mycket uppmärksamhet iallafall. Sen kom det ytterligare två tjejer, så det var ju inte överflödigt med brudar direkt! Fick skjuts hem av min farbror och familjen, som hade ju varit i stan då. Var lite segt att behöva åka tidigare än alla andra, men hade kunnat sova där ifall jag hade velat. Men kände inte för det helt enkelt, ville hellre sova i min egna sköna säng. Nu har jag precis käkat lite pasta, har ju inte ätit någon middag idag. Bra madde, smart av dig! Ska trycka i mig lite chips också innan det är dags för att sova. Godnatt, och sov gott alla sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: