maddebabe

8e juni 2011

Kategori: Bilder

Igår åkte jag till hindås med fridolf, så kollade vi fotboll när herrarna spelade! Efter ett tag kom ebba och några andra också, trevligt trevligt. Dock så förlorade hindåslaget. Var hemma vid nio typ, och somnade vid halv elva nångång. Helt underbart att sova så länge, men kände mig jättetrött ändå. Vaknade med världens svullnaste ögon, haha! Kanske är pollen också, men vad vet jag. Hade ingen vanlig skoldag idag, utan var med och dömde när låg- och mellanstadiet hade brännbollsturnering. Till sist spelade femmorna match mot lärarna, och då fick jag vara med i läraranas lag. Gick väl bra oså, men vi förlorade.. Kom hem för en stund sen och har bara hunnit ta en svalkande dusch. Jag skippar nog kvällens träning också, har så jävla ont i nacken. Har legat helt konstigt de senaste nätterna, så har hur ont som helst. Får väl underhålla mig med nåt annat ikväll istället.

två armand som jag gjorde häromdagen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: