maddebabe

härlig dag, trots allt!

Kategori: Bilder

Har haft en jättemysig och trevlig dag med emma och therese! Jag är jättenöjd med mina naglar, och tycker självklart att mina blev mycket snyggare än dom andras. Dom är rosa med en fin design, en kass bild har ni här nedanför. Det blev väldigt mycket shopping också! Köpte bland annat skor, piercing, ring, jumpsuit, ballongbyxor och massa fler! Innan shoppingen åt vi faktiskt suhi som planerat, första gången för mig.. Hatade det inte, men älskade det inte heller. Helt okej var det. Som sagt, en mycket trevlig dag! Imorgon blir det nog också bra tror jag. Först ska jag fixa leg så att jag får gå handledarkursen inför övningskörningen, och efter det ska jag och emma hälsa på våran vän! Saknar honom nåt otroligt nu, och vill bara krama om honom 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: