maddebabe

27e juli 2011 - förvirring

Kategori: Allmänt

Var ju med emma igårkväll. Vi kollade film, åt scones, drack te och pratade typ. Väldigt mysigt. Vi sa väl hejdå vid tvåtiden någongång. Har inte sovit jättebra inatt, bara legat och oroat mig. När jag väl somnade, så drömde jag om det jag oroade mig för. Så inte den bästa natten kanske. Låg och drog mig i sängen till tio typ, och vaknade till liv av ett sms från thomas ♥

Idag skiner solen, äntligen! Helst hade jag velat träffa thomas, men blir nog inte så. Så kanske frågar emma om hon vill åka in till stan, kanske till havet till saltholmen? Har ju typ inte badat eller så på hela sommaren så det hade varit skönt och kul framförallt! Köpa med sig lite picknik grejer, hade ju varit jättehärligt!
pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: