maddebabe

18e juli 2011

Kategori: Allmänt

Mamma väckte mig vid tolv idag, kanske dags att gå upp vid den tiden ja.. Vid två tog jag tåget till stan, och sen åkte jag hem till thomas. Eller rättare sagt, han och hans mamma hämtade upp mig i landvetter. Vi har kollat film, och pratat en massa. Härligt! Var hemma vid halv elva, och har nu pratat med frida ett tag. Imorgon åker jag med hennes mamma och kollar på fridas fotbollsmatch. Den grisen spelar ju på gothia nu, och jag är en aning avundsjuk. Matchen börjar vid tolv, så jag måste ställa klockan på tio.. Kommer vara omöjligt för mig att gå upp så tidigt! Har ju vaknat vid tolv, ett tiden varje dag på lovet typ. Hoppas på en bra dag imon alltså, och självklart vinst för tjejerna. På onsdag ska jag, therese, pappa, emma och stefan på handledarkurs för att få övningsköra.. Snart ska även jag ut på vägarna, se upp! ;)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: