maddebabe

16e juli 2011

Kategori: Bilder

hallå hallå! Var ju hos thomas igår, och när jag kom hem gick jag en snabbis till kussen. Så jag följde med henne på rave fest senare på kvällen, som var i en tunnel...! Rätt så fräckt faktiskt. Var inte direkt min musikstil där, men var helt okej ändå. På slutet kom polisen med polisanmälningar och skit, då kände jag och emma att det var dags att dra hemåt. Jag sov hos henne, och vi la oss inte förräns vid halv fyra. Vaknade vid tolv nångång. Har inte gjort så mycket här hemma, duschat och målat naglarna bara typ. Får damp när man har målat naglarna och det tar så jävla lång tid för lacket att torka, och så råkar man ju stöta i nåt.. Jag får seriös damp! Nu väntar jag på att det ska torka färdigt, och sen ska jag äntligen ta mig något att äta. Sen kommer calzone hit så ska vi göra oss iordning för fest och allt sådant!

emma och jag förra helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: