maddebabe

31a januari 2011

Kategori: Bilder

Hej där! En väldig fullspäckad dag faktiskt. Jag fyller år idag, till att börja med! Chill dag i skolan faktiskt. Sista lektionen har vi profil, och jag har idrott där vi får prova på olika roliga sporter. Idag skulle vi klättra, så vi tog bussen fem i tre till Göteborg, framme vid fyra typ. Klättrade, som var sjukt kul! Och jag var ganska duktig faktiskt. Tog bussen vid fem, och var hemma vid sex. En halvtimma senare kom Signe och Emma och fikade och pratade en massa. Sen vid nio kom Frida också, eftersom hon har tränat på kvällen. Tjejerna åkte precis hem och jag har tagit en dusch nyss! Tanken var att jag skulle hunnit med lite plugg, men har verkligen inte hunnit! Jag gör ett undantag idag, i och med att det är min födelsedag och allt. En väldigt bra födelsedag, måste jag få säga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: