maddebabe

30e januari 2011

Kategori: Bilder

Hej där! Somnade vid tre igår natt, och blev väckt vid tio av pappa. Jag fyller egentligen år imorgon, men eftersom det är på en måndag och alla jobbar oså så firade vi mig idag istället. Så släkten kom hit, och pappa kunde inte hålla sig så jag fick en av mina presenter på morgonen. Jag fick den nya mcflyskivan (above the noise) som jag har önskat mig de senaste tre månaderna. Tack som fan mamma och pappa! Av den resterande släkten fick jag en väska, parfym, pengar och ett piercingsmycke. Piercingen var dock för liten, så kan inte använda den :(

Nu har jag suttit i några timmar och laddat ner en jäääädrans massa bra musik! Massa med partylåtar :) Jag får bara lust att ställa mig upp och dansa alltså! Men det får dröja lite.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: