maddebabe

24e januari 2011

Kategori: Bilder


Hallå där! Allt bra? Jag har sovit uruselt inatt, och gick faktiskt hem från skolan. Jag var med på mentorstiden, spanskan och kemin men sen kände jag att jag inte orkade mer. Jag var hur trött som helst, och hade världens mensvärk! Kändes det som iallafall. Gick med ett par kompisar hem, som skulle till tempo så jag gick med dem och köpte en godispåse, cola och en snickers. Gick hem och la mig i soffan framför en bra film. Jag har även fått sova lite. Har spenderat väldigt mycket tid framför datorn, och gick bland annat in på peace&loves hemsida. Jag vill ha sommar nu, och gå på festival och en massa grillkvällar! Och till hösten börjar jag gymnasiet. Jag känner mig väldigt pepp, på allt, på livet. Det känns helt fantastiskt och underbart! Och om exakt en vecka fyller jag sexton, härligt!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: