maddebabe

23e januari 2011

Kategori: Allmänt


Hejhej! Efter träningen igår så tog jag en långdusch, och sen körde pappa upp mig till Signe. Åt middag oså där, och sen joinade Emma och Frida oss. Då började vi sminka oss och göra oss snygga, och sen kom Henke också. Vi förfestade lite helt enkelt, och sen drog vi oss neråt till 18års festen. Jag hade det verkligen grymt kul! Det roligaste på länge faktiskt. Träffade massa gamla vänner, men även nya människor. Vi dansade sjukt mycket också, hur roligt som helst faktiskt. Jag brukar ju inte vara den som dansar i vanligt fall..

Jag, Henke och Signe var hemma vid tre någongång, och då somnade vi direkt typ. Med smink och allt. När man vaknade så mådde man ju som man förtjänade. Men ångrar det inte dock, hade ju grymt kul som sagt. Frukosten åt vi vid pizzerian, och jag fick min efterlängtade kebabrulle! När vi kom hem slöade vi framför en bra film, och sen drog Henke sig vidare till Borås. Signe spenderade i stort sett hela dagen här, och vi åt tacos bland annat. Hur gott som helst det med! Nu ska jag lägga mig i sängen framför en bra film, och bara mysa!


puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: