maddebabe

20e januari 2011

Kategori: Bilder


Bloggade ingenting igår, men ni missade inget speciellt. Efter skolan åkte jag till Bollebygd, till ungdomsmottagningen faktiskt. Efteråt så handlade jag och pappa, och på hemvägen tog vi en svängom förbi pizzerian. På kvällen satt jag vid datan och fixade med musik oså, nu har jag satt ihop en egen skiva! Inte med egna låtar då, utan en blandskiva.

Seg dag i skolan idag, och har haft huvudvärk hela tiden. Det var jävligt gött att få komma hem! Signe följde med hem, och väntade här. Hon sprang iväg för en stund sen, till bussen. Vi kollade lite på topmodel, inte min grej asså.. Så jag var osocial och läste en tidning istället. Iallafall, har inte jättemycket plugg idag! Bara en liten engelskagrej, att skriva dagbok. Så ska ta itu med det, och sen är det frihet!


muuums

Kommentarer


Kommentera inlägget här: