maddebabe

16e januari 2011

Kategori: Bilder


Jag hade det väldigt trevligt igår. Jag tog sjubussen till hindås för att träffa Henke, och jag fick vänta på honom en liten stund, för han kom med en tio minuter senare buss. Vi gick hem till honom och spelade lite gitarr, och softade vid datan. Sen gick vi till pizzan och käkade, gott! Hyrde film osådär sen, kollade på from paris with love. Grym film ! Kollade lite på bad boys också. Will Smith är lite småsnygg sådär alltså...! Tog två bussen hem och somnade direkt typ. Bra kväll!

Idag däremot måste jag plugga.. Har pluggat på spanskaglosorna, men ska även läsa igenom religionen. Söndagar är till för att plugga på.. Ikväll ska jag försöka ta en liten promenad också. Men nu känner jag att jag behöver äta något, svälter ihjäl!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: