maddebabe

14e januari 2011

Kategori: Allmänt


Halloj! Började lite senare idag, hela tjugo minuter! Bananas. Emma kom hit vid halv åtta, så hjälpte jag henne att locka håret. Vi höll på att komma försent dock, vi började tjugo över åtta och klockan åtta prick så står jag i pyjamasen. Mindre bra, men vi hann iallafall. Anledningen till att vi började lite senare var för att vi skulle till Hulebäck, som jag skrev i gårdagens inlägg. Men på eftermiddagen hade vi tyvärr vanliga lektioner, jag hade helst bara dratt hem och sovit eller nåt!

Vi skulle egentligen haft ett religionsförhör idag, men läraren kände sig väl snäll och flyttade det till onsdag istället! Gött. När jag kom hem från skolan tog jag en extrem lång dusch och rakade benen och sådär. Sköööööönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: