maddebabe

13e januari 2011

Kategori: Musik


Hejhej! Ganska bra dag idag faktiskt, bara att jag vaknade med världens huvudvärk. Men bortsett från det, en bra dag. När jag kom hem från skolan åt jag lite mellis, och sen tog jag en lång varmdusch och sedan en liten powernap på det! Härligt härligt. Vilade säkert bara i en kvart eller så. Efter det så pluggade jag på religionsfanskapet. Gick över till Emma och pratade en snabbis med henne, och gick sen hem för att äta middag. Efter middagen skrev jag på min engelskaläxa, skriva dagbok för en dag. Har precis spelat lite piano också. Jag ska ju välja estetprogrammet på Hulebäck, musik. Så jag har tänkt lite på intagningsprov oså, och nu har jag en låt spikat! Känns oerhört skönt, att slippa fundera på det. Låten är She Falls Asleep av McFly.


här har ni låten !



Kommentarer


Kommentera inlägget här: