maddebabe

12e januari 2011

Kategori: Bilder


Klockan ringde tio i sju, klickade på snooze. Trodde jag iallafall. Ungefär en timme senare går jag upp, slänger på mig kläderna och sminket och går till skolan med Emma. Jag skippade frukosten, och tänkte att jag äter i bamba sen vid lunchen. Men nej, då serveras självklart blodpudding och potatisbullar. Vidrigt! Tog en portion med sallad istället.. Jag är iallafall glad att jag inte gick hem på grund av hunger/trötthet. Jag var sjukt trött på fysiklektionen! Men nu har jag klarat av den värsta dagen!

När jag kom hem så satte jag mig framför top model faktiskt, med en kopp te och smörgås. Gott! Äntligen lite mat i magen. Och nu så sitter jag här och lyssnar på musik. Är väldigt glad faktiskt, och pepp på livet. Allt löser sig! så känns det just nu. Överraskande nog, eftersom vi har ett fett religionsförhör på fredag. Men ändå, mår kalasbra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: