maddebabe

trött !

Kategori: Bilder

Äcklig dag! Har ju bara sovit 4-5 timmar inatt, hur dåligt som helst. Direkt när jag vaknade så tjafsade mamma med mig, orkade verkligen inte med det. Var samma sak när jag kom hem från skolan igår. Jaja iallafall, skolan var hur seg som helst! Känns som jag börjar bli sjuk också, som är helt fel läge. Hade en halvtimmas rast innan matten förut, somnade på högen bland allt kaos! Hur skönt som helst faktiskt. Kändes mindre bra att resa sig upp och gå ut i kylan och gå på en seg, tråkig mattelektion. På hemvägen gick jag och emma förbi tempo och jag köpte lite choklad, gott! Jag kör på belöningsmetoden faktiskt.. Ska nämligen börja plugga snart, och så ska jag ju träna ikväll också. Inte taggad överhuvudtaget! Jag hatar dessa träningarna, när vi bara har fys/kondition/styrka. Det är hemskt!


haha, hittade en gammal bild!

Kommentarer

  • din älskade vän säger:

    snutti putt! <3

    2011-02-01 | 16:15:56

Kommentera inlägget här: