maddebabe

nya chanser

Kategori: Bilder

Maten smakade mycket bra förut, kyckling är en utav mina favoriter! Men det är nästan riset som gör det.

Har städat lite smått på mitt rum nu. Kollade i en låda och hittade alla mina fina solbrillor, det fick mig att längta till våren och sommaren ! Åh, vad underbart det kommer blir. En massa grillkvällar, badkvällar, myskvällar och fester med massa goa människor i solnedgången! Gott! Kommer antagligen göra något på dagen också, inte bara på kvällen, hehe. Hoppas det blir en varm och het sommar nu. Och kanske blir det någon festival eller så. Längtar, längtar, längtar!

Nu tänkte jag klinka lite på pianot, på det stycket jag ska spela på intagningsprovet inför gymnasiet. Men jag tänkte även öva in ett annat stycke, fast på gitarr. Isåfall blir det free falling med sång till. Eller så sjunger jag don't look back in anger med ett pianokomp. Men grejen är ju att jag ska våga sjunga inför en jävla jury också.. Nu ska jag öva iallafall, och lyssna efter vad som låter bäst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: