maddebabe

9e februari 2011

Kategori: Allmänt

Jag tog mig igenom dagen. Har nog aldrig varit så trött som jag var imorse. Fy fan alltså. Dagen var helt okej, bortsett från fysiklektionen på 80 minuter, som var den sista lektionen för dagen. Tortyr. Onsdagar är tortyr.

Nu har jag gnällt färdigt iallafall. När jag kom hem åt jag lite, och har precis tagit en dusch. Jag ska plugga lite på islam, sen måste jag upp till tempo och köpa fika inför morgondagen. Nationella proven i svenska, uppsatsskrivning, tre timmar.. Jag kommer behöva massa socker. Sen ska jag försöka gå ut och sälja lite newbodykläder också. Opepp som fan. Skippar träningen idag också förresten, är inte helt frisk än! Det enda jag vill göra just nu är att bara lägga mig och sova, är hur trött som helst!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: