maddebabe

6e februari 2011

Kategori: Allmänt

Grymt! Kvällen blev väldigt lyckad igår faktiskt. Till att börja med så blev pizzorna hur goda som helst! Bålen/välkomstdrinken också faktiskt. Jag är överraskad av mig själv, jag som aldrig har blandat någon bål i hela mitt liv. Folket började komma runt sju, jag var dock inte helt klar oså. Men vafan, det blev bra ändå. Orkar inte gå igenom hela kvällen, men jag hade det grymt kul iallafall! Alla drog hem vid tretiden och jag bäddade åt Henke o Axel, och jag och Ida fick trängas i min säng. Vi låg och pratade till halv sex någongång typ. Inte Henke iochförsig, han däckade direkt. Gick upp vid elva imorse, åt frukost. Petter kom hit o käkade frukost med oss, och sen drog vi och kollade på när han dömde en innebandymatch. Lite småsegt så, men bättre än att sitta hemma och göra ingenting. Axel och Ida tog bussen hem, jag och Henke gick hit. Han stack nyss till sin träning, och jag tänkte kolla på någon film nu.. Bilder kommer antagligen upp senare under dagen!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: