maddebabe

23e februari 2011

Kategori: Allmänt

Idag är det ju onsdag då, och ni vet vad jag tycker om dom. Värsta dagen på veckan. Men jag tog mig igenom den utan att gå hem! Första lektionen på morgonen skrev jag ett religionsförhör, och fick VG! På gympan hade jag egen lektion, fotboll. Det gick skitdåligt tycker jag, men jaja.. Och sista lektionen hade vi en 80 minuter lång fysiklektion.. Mysigt liksom. Hur fan tänker man om man ge oss ett nationellt prov i fysik?! :o

Har precis ätit två gigantiska portioner pasta, med pastasås och sallad. Är nu sjukt mätt! Men måste ladda upp inför träningen ikväll. Sitter just nu framför the simpsons med ett stort glas oboy. Jag har blivit beroende av oboy och pucko den senaste veckan. Dricker det varje dag, seriöst! Men det är bara så underbart gott!!! Iallafall, känner mig jävligt trött så funderar på att ta en powernap på en halvtimma eller nåt innan det är dags att byta om..

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: