maddebabe

22a februari 2011

Kategori: Allmänt

Kom hem för en stund sen. Sitter just nu i soffan och dricker oboy, käkar rostat bröd och kollar på oc. Snart ska jag börja plugga lite smått på religionen också. Jag ska läsa igenom det en gång iallafall, det är ju ändå rätt många sidor.

Helt okej dag för övrigt. Var bara sjukt trött imorse, även om jag har sovit över åtta timmar. Gick runt i skolan som en zombie, och det kan nog mina klasskamrater intyga. Jag somnade på vissa lektioner, och somnade nere på högen också, haha! Jaja, skönt var det iallafall. Jag måste bara få tillägga att jag har sån jävla träningsvärk idag! Jag har ont i högerarmen från bowlingen igår, och ont i vaderna och i låren från gårkvällens fotbollsträning. Det är ju bra värk iofs, men ändå. Det gör oooont!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: